Page 20 - Hava
P. 20
S.y.B. / İRadEM kULlaNIyoRUm
S.y.B. / İRadEM yÖNetEB lİYorUM
‘’Kurabiyemi yemek istedim. ‘’Sabah yataktan kalkmak Oyun parkında arkadaşlarıyla oynayan Elif, kutlama masasındakileri
Ancak arkadaşımın da istemiyordum. Annem servisimin Burak’a annesi artık gitmeleri gerektiğini görünce çok sevindi. ‘’Ama sevdiğim
isteyebileceğini düşündüm. gelmek üzere olduğunu söyleyince söyledi. Burak, biraz daha oynamak istediği şeyleri gereği kadar yemeli, sağlıklı
Yarısını arkadaşımla paylaştım.’’ bugün yapacağımız etkinlikleri hâlde arkadaşlarıyla vedalaşıp parktan ayrıldı. beslenmeliyim.’’ dedi.
düşündüm. Kalkıp hazırlandım.’’
Resimleri inceleyelim. Çocuklar neler yaşamış olabilir, söyleyelim.
Sen böyle bir durumla karşılaştın mı? Düşünelim, söyleyelim. Cümleleri dinleyelim. Resimleri inceleyelim.
İradelerini uygun yönde kullanan mutlu Burak ve Elif’e çıkartma sayfasındaki
gülen yüzleri yapıştıralım.
Dilek Öğretmen;
- Çocuklar! Bugün evden acele ile çıktığım anda çiçeklerimi sulamadığımı hatırladım. Tekrar içeri
girdim ve çiçeklerimi suladım. Bazen yapacağımız işler, bize zor gelebilir. Ama bu işler bizim
için veya başkaları için çok önemli olabilir. İrademizi durumlara en uygun şekilde kullanmalıyız.
Sağlıklı yiyeceklere örnekler verelim. Bu yiyeceklerle bir salıncak tasarlayalım. Mavi çerçevenin
18 Dilek Öğretmen’in anlattıklarını dinleyelim. Boş alana hikâyemizin resmini çizelim. içine çizelim ve boyayalım.
Portakal ve mısırdan yapılan trambolini inceleyelim. Çerçevenin içine çizelim ve boyayalım. 19